Medlemsförmåner

36 hålsmedlemmar på Laholms Golfklubb har möjlighet att utnyttja ett antal medlemsförmåner samt greenfeesamarbeten. För att se vilken rabatt som gäller vid greenfeesamarbeten gå in på respektive klubbs hemsida.

Grenfeesamarbeten
  • Hallandsklubbar
  • Skåneklubbar; Båstad GK, Bjäre GK, Torekovs GK, Åkagårdens GK, Ängelholms GK och Woodlands GK
  • Skogaby & Tönnersjö GK
Gäst till medlem
  • 100 kr rabatt på Vallen och 50 kr rabatt på Stegan (gäller alla gäster i bollen).
Golfbilshyra
  • Medlem 18 hål 200/250 kr (beroende på läkarintyg).

Fler förmåner…

Delbetalning

MoreGolf MasterCard erbjuder i samarbete med Svenska Golfförbundet en möjlighet att delbetala din årsavgift till gofklubben. Det innebär att du slipper betala hela summan på en gång och delar i stället upp betalningen på 6 eller 12 månader – helt utan ränta!

En delbetalningsavgift tillkommer på 25 kronor per månad.

Mer information finns att läsa på MoreGolfs hemsida.

Friskvårdsbidrag

Du har enligt skatteverkets regler möjlighet att nyttja spelavgiften på ditt golfmedlemskap som avdragsgill friskvårdskostnad.

Kontakta gärna receptionen för kvitto.